ציוד מטבח לבתי קפה

לצערנו הרב, לא מעט בתי קפה אשר נפתחים בסערה נסגרים בקול דממה. שוק בתי הקפה הוא אחד מהשווקים הקשים ביותר ובכלל שוק המסעדנות נחשב לשוק שמאוד קשה להצליח בו. אך מי שכבר מצליח, ללא ספק נהנה וזוכה לרווח לא רע בכלל.

אחת הסיבות שאנשים לא מודעים לקושי לפתוח בית קפה בישראל זה בגלל שיש לא מעט הוצאות שלא חושבים עליהן. לצד הוצאות על שכירות או על משכורות ותשלומים לספקים השונים, יש גם הוצאות על רכישת ציוד מטבח לבתי קפה. הבעיה עם הוצאות אלו, שאי אפשר לוותר עליהן, אין דרך לעקוף אותן, ובעיה אחרת היא, שאי אפשר להשתמש בחלק מהציוד, חייבים את כל הציוד בשביל לתפעל מטבח בית קפה בצורה נכונה. זו הסיבה, כאשר הולכים לרכוש ציוד מטבח לבתי קפה, רוכשים הכל ולא רוכשים פריט אחד או שניים.

דוגמא לפריטים שצריך במסגרת ציוד מטבח לבתי קפה הם, מקררים, מקפיאים, מכונות קפה מסוגים שונים, שולחן כיור לרחיצת כלים, שולחן שיתאים להכנת אוכל, מקררים לקינוחים, קאטר לחומוס ועוד ועוד. זה עוד לפני שהתחלנו עם ציוד שאיננו שייך באופן ישיר או בכלל לציוד מטבח לבתי קפה. קרי, שולחנות, כסאות, סכו"ם, צלחות, כוסות ועוד

ציוד מטבח לבתי קפה ניתן למצוא במגוון חנויות שמתעסקות בין השאר במכירת ציוד למסעדות. אך חשוב לרכוש את הציוד במקום מוכר, מקום בו אפשר לקנות את הציוד ולקבל אחריות מלאה עליו, מקום שאתם יכולים לסמוך שאם, חס וחלילה, קורה משהו לאחד מפריטי הציוד, יש "אבא ואימא" שאתם יכולים לסמוך עליהם שיתקנו עבורכם אותו או שיתנו לכם מכשיר חלופי. קחו בחשבון שכל מכשיר שמתקלקל, פוגע ביכולת שלכם לתת ללקוחות שלכם את מה שהם מבקשים, זה אומר שהם עלולים ללכת לבית קפה אחר, ואולי בעתיד לא לחזור אליכם שוב. לכן מומלץ לרכוש ציוד מטבח לבתי קפה רק במקומות שאתם יכולים לסמוך עליהם ועל השירות שלהם, החל משלב הרכישה ועד השלב שאחרי, שלב האחריות למוצרים השונים.

זו הסיבה שאנחנו רוצים להמליץ לכם על ציוד לכל מוטי, מהמקומות האידיאליים לרכוש בהם ציוד למטבחים. כאן תוכלו למצוא את כל הפריטים והמכשירים החשובים ביותר לרכישת ציוד למטבחים לבית קפה. אנחנו ממליצים לכם להגיע ולקבל, מידע והמלצות על הציוד הנדרש עבורכם וכן הצעות מחיר אטרקטיביות מצוות המקום עוד היום. 

מוזמנים לקרוא בנוסף:
ציוד מטבח לעסקים