ציוד מטבח לבתי מלון

כל מי שמכיר את ה"מאחורי הקלעים" של בתי מלון יודע, שיש בו שני חלקים ייחודים שתופסים את מרבית תקציב ההוצאות של בית המלון ולמעשה בלעדיו אי אפשר לקיים מלון באופן סביר. אחד, זה כל מה שקשור לציוד לחדרים, הכוונה כמובן למצעים ודברי מקלחת, והשני זה ציוד מטבח.

יש אומנם מקומות שמוותרים מראש על החלק השני, אין בהם מטבח ואז הם לא צריכים לרכוש ציוד מטבח לבתי מלון, אך בתי מלון בינוניים וגדולים ברמה גבוהה, חייבים להחזיק מטבח בסדר גודל מסוים ואז נדרש מהם, מן הסתם, להחזיק גם ציוד מטבח.

כשאנחנו מדברים על ציוד מטבח לבתי מלון הכוונה היא למקררים, כולל מקפיאים שמאפשרים להקפיא בשר ודגים לאורך זמן, תנורים, מיקרוגלים, מיקסרים ומכשירים אחרים שמאפשרים בישול המוני, תעשייתי לכמות גדולה של סועדים. יש לקחת בחשבון שבישראל המצב יותר מורכב מאשר במקומות אחרים, מאחר ובישראל יש לא מעט בתי מלון ששומרים על כשרות ועל כן המטבח כשלעצמו הוא כשר, מה שאומר שיש מקרר חלבי ומקרר בשרי וכן הלאה.

ציוד מטבח לבתי מלון ניתן לרכוש באותם מקומות שרוכשים ציוד מקצועי למטבח בתל אביב או בכל עיר אחרת. בדרך כלל החנויות שמציעות ציוד מקצועי למסעדות, מוכרות גם ציוד מקצועי לבתי מלון, כאן המקום לציין שלא קיים הבדל מהותי בין סוגי הציוד אלא רק בגודלם, ייתכן מאוד שציוד מטבח לבתי מלון יהיה גדול יותר ציוד מקצועי למטבח מסעדות, אך גם זה לא בטוח, זה תלוי בגודל בית המלון וגודל המטבח שלו. מן הסתם ככל שבית המלון גדול יותר כך המטבח יהיה גדול יותר.

חשוב לציין, רכישת ציוד מטבח לבתי מלון חייבת להיעשות במקום מקצועי, היא לא יכולה להתבצע במקום רגיל, יש לכך חשיבות גדולה מאחר ובית המלון מארח סועדים מישראל ומכל העולם, ועל כן המטבח שלו צריך להיות מאוכלס בציוד ברמה הגבוהה ביותר. מכאן שהמקום בו הוא אמור להירכש, צריך להיות מקום מוכר וברמה גבוהה מאוד.

כך המקום של כל ציוד מוטי. המקום בו תוכלו לרכוש ציוד לקונדיטוריות בתל אביב, וכן ציוד למסעדות ובתי קפה. כאן תוכלו לרכוש גם ציוד מטבח לבתי מלון ברמה הגבוהה ביותר שיש. אתם מוזמנים להשאיר פרטים או ליצור קשר בטלפון, וצוות המקום ישמח לספק לכם הצעת מחיר אטרקטיבית על כל פריט ציוד שאתם מעוניינים. 

מוזמנים לקרוא בנוסף:
ציוד מקצועי למטבח במרכז