מסעדה שלכם משרתת מאות לקוחות מידי חודש, אתם מגישים מזון טעים, טרי ומשובח, מדקדקים בכל מנה, בכל תבלין בכל פרט, החל מהמדים של המלצר וכלה בעירית הקצוצה על תבשיל הבשר המהביל. אבל רגע' האם גם המטבח שלכם מעניק לכם את השירות האיכותי אותו אתם דורשים מעצמכם? האם היעילות שלכם יכולה לעלות שלב בעולם המסעדנות? 

חדרי קירור במסעדות הם מוצר מחייב לכל מסעדה המכבדת את עצמה, היכולת להפוך ת המקום שלכם לשירותי גם עבור עובדי המטבח ולהפוך את כלל המוצרים לפרטים הנמצאים בהישג יד ולשמור על טריות ברמה גבוהה יותר, נמצאת כעת גם היא בהישג ידכם.

"טריות ללא פשרות"- זו לא סיסמא זו דרישה
ההתקדמות בעולם הקולינרי וטכנולוגיית המזון, המודעות לבריאות וחשיבות הבקרה, העלו ומעלים מידי תקופה את רמות הטריות ובקרת האיכות של המזון ומוצרי המזון הקפואים במסעדות, מעדניות ומזנונים. היכולת לשמור על המוצרים טריים, להגישם טריים ולשמור על העסק בפני הפסד הם שלושה פרמטרים אשר חייבים להשתלב זה בזה. לעיתים כל אלה נראים לנו כבעלי מסעדה או בית אוכל מכל סוג כמשימה בלתי אפשרית, נכון?

אנחנו מאמינים שאתם יכולים לעמוד בקריטריונים הללו עם תוספת משמעותית וחיונית. בניית חדרי קירור במסעדה, יהווה מענה לכל שלושת ה דרישות הללו ויותר, תוך שילוב המכאניקה והמכשור המתקדם ביותר, גם אתם תוכלו לספר ללקוחות שלכם שירות ברמת טריות גבוהה, הלכה למעשה, ולא רק לומר זאת. 

הופכים את המטבח לזמין ונגיש
מעבר לשירות אותו אנו נדרשים לספק ללקוחות שלנו כמסעדנים, עלינו לדאוג קודם כל לנותני השירות הנמצאים בראש שרשרת המערך במסעדה שלנו, כמובן, אנשי המטבח שלנו. הנגשת המוצרים והפיכתם לזמינים יותר ובהישג יד, יהפכו את הלחץ במטבח לקצת פחות מורגש ויזרזו את השירות. הפיכת המוצרים לנגישים בהישג יד יהפכו את המטבח למסודר ומאורגן יותר וכך גם את הנפשות הפועלות והמבשלות בו. ביקשתם שירות לקוחות מהיר יותר? בעזרת ציוד הקירור שלנו והאנשים שלכם אנו נגרום לזה לקרות! 

מקררים מרווחים יותר- שירות מהיר יותר
דמיינו לעצמכם, אתם נכנסים אל המטבח, המקום מסודר וריחני, מלא בניחוחות תבשילים והמולה של פעלתנות מבורכת. הבונים יוצאים באופן יעיל כמו שעון והמטבח מלא באנשי צוות ומשטחי עבודה ובישול , מעבר לפינה חדר קירור ממנו יוצאים מוצרי מזון טריים, חסל סדר לבלגן והכאוס ששרר בעבר במטבח, כעת הכל נמצא וזמין והאנשים שלכם עובדים ביעילות ואפילו הלקוחות מופתעים ממהירות הוצאת המנות. פתרונות קירור פשוטים יעזרו לכם להכניס סדר וארגון למטבח ושיפור משמעותי ברמת השירות.

"טריות ללא פשרות" זו לא סיסמא, דו דרישה